Публічна інформація
Фінансові звіти
-
Розрахунок середньої вартості навчання одного студента-контрактника в ЗАМ на 2024-2025 н.р.
Розрахунок середньої вартості навчання одного студента-контрактника в ЗАМ на 2023-2024 н.р.
Розрахунок середньої вартості навчання одного студента-контрактника в ЗАМ на 2022-2023 н.р.
Розрахунок середньої вартості навчання одного студента-контрактника в ЗАМ на 2021-2022 н.р.
-
-
План використання бюджетних коштів на 2024р
Аркуш затвердження кошторису на 2024р
План використання бюджетних коштів на 2021 р.
Зміни до кошторису 2020
Зміни до кошторису 2018 2201160
Кошторис на 2018 рік (ЗАКАРПАТСЬКА АКАДЕМІЯ МИСТЕЦТВ)
Кошторис на 2017 рік (Коледж мистецтв ім. А.Ерделі ЗАКАРПАТСЬКОЇ АКАДЕМІЇ МИСТЕЦТВ)
Кошторис на 2017 рік (ЗАКАРПАТСЬКА АКАДЕМІЯ МИСТЕЦТВ)
Довідка про зміни до кошторису на 2016 рік
-
Штатний розпис Закарпатскої академії мистецтв на 2024р
Штатний розпис Закарпатського художнього інституту на 2015 р.Зведений штатний розпис Закарпатського художнього інституту на 2015 р.
Штатний розпис Закарпатського художнього інституту на 2016 р.
Штатний розпис Закарпатської академії мистецтв на 2018 р.
Штатний розпис Закарпатської академії мистецтв на 2019 р.
Штатний розпис Закарпатської академії мистецтв 2019 р. 01.09
Штатний розпис Закарпатської академії мистецтв на 2020 р.
Штатний розпис Закарпатської академії мистецтв на 2020 рік
Штатний розпис Закарпатської академії мистецтв на 2021 р.з 01 грудня 2021 р.
Штатний розпис Закарпатської академії мистецтв на 2021 рік
Штатний розпис Закарпатської академії мистецтв на 2022 р.з 01.01.2022 р.
Штатний розпис на 2023 р. Закарпатської академії мистецтв
-
Штатний розпис Фахового коледжу мистецтв ім. А.Ерделі на 2024р
Штатний розпис Фахового коледжу мистецтв ім. А. Ерделі ЗАМ на 2021 рік
Штатний розпис на 2021 р. Фахового коледжу мистецтв ім.А.Ерделі ЗАМ з 01 грудня 2021 р.
Штатний розпис на 2022 р.Фахового коледжу мистецтв ім.А.Ерделі ЗАМ з 01.01.2022 р.
Штатний розпис на 2023 р.Фахового коледжу мистецтв ім.А.Ерделі ЗАМ
-
-
Аналітичну інформацію можна отримати за кодом ЄДРПОУ Закарпатської академії мистецтв – 26465086, як організатора процедур публічних закупівель.
4. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмету закупівлі
-
Документація
-
-
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2 д) за 2023 р.
Звіт про надходження та використання коштів, отриманих як плата за послуги (форма № 4-1д) за 2023 р.
-
-
Звіт про фінансові результати за 2021 р.
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду (форма № 2д) за 2021 р.
Звіт про надходження та використання коштів отриманих за іншими джерелами (форма № 4-2д) за 2021 р.
Звіт про надходження та використання коштів отриманих як плата за послуги (форма № 4-1д) за 2021 р.
-
-
-
-
-
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 2016 р.
Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги за 2016 р.
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за І квартал 2016 р.
Звіт про заборгованість за бюджетними коштами на 01 січня 2016 р.
Звіт про заборгованість за окремими програмами на 01 січня 2016 р.
-
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 2015 р. (1)
Звіт про надходження та використання коштів загального фонду за 2015 р. (2)
Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги за 2015 р.
Звіт про заборгованість за бюджетними коштами на 01 січня 2015 р.
-
Консультації з громадськістю
Запрошуємо роботодавців, представників ринку праці, випускників та всіх зацікавлених сторін до обговорення проєктів освітніх програм з метою підтвердження їхньої релевантності, відповідності результатів навчання (знань, умінь, навичок, компетентностей) потребам сучасного ринку праці. Свої пропозиції та зауваження Ви можете надіслати на поштову скриньку
88015, Закарпатська область, м. Ужгород,
адреса юридична – вул. Минайська 38/80,
адреса ректорату – вул. А.Волошина, 37
тел. (0312) 61-30-33 – приймальна,(0312) 61-61-28 – проректор з навчально-методичної роботи,(0312) 61-62-16 – проректор з наукової та виховної роботи
Е-mail: usa.uzhgorod@i.ua
АКАДЕМІЧНА МОБІЛЬНІСТЬ
Для того, щоб бути зарахованими до ЗАМ за програмою академічної мобільності на весняний семестр 2021–2022 навчального року заповніть google-форму.
Інформація про вакантні посади та проведення конкурсу
Конкурс на заміщення посад науково-педагогічних працівників
Кафедра культури та соціально-гуманітарних дисциплін: професор – 0,3 ст., доцент – 2,7 ст.Кафедра дизайну: доцент – 2 ст.
Кафедра образотворчого мистецтва: доцент – 2 ст.
Кафедра сучасних інформаційних технологій та веб-дизайну: доцент – 1,8 ст.
Кафедра декоративно-прикладного мистецтва: професор – 1 ст., доцент – 2,8 ст.
Кафедра рисунку: доцент – 1,2 ст.
Відомості про оплату
Доцент – 10982,34 грн.;
Професор – 11689,41 грн.
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів на заміщення вакантних посад:
наявність ступеня доктора наук та вченого звання (для претендентів на посаду професора);
наявність ступеня кандидата наук/доктора філософії та вченого звання доцента (старшого наукового співробітника/старшого дослідника) або без вченого звання (для претендентів на посаду доцента);
досвід науково-педагогічної діяльності: не менше 5 років – для претендентів на посаду професора; не менше 3 років – для претендентів на посаду доцента;
володіння державною мовою;
наявність за останні 5 років наукових публікацій та/або навчально-методичних праць;
наявність документально підтвердженого підвищення кваліфікації за останні 5 років.
Перелік документів претендентів на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників:
Із Порядком проведення конкурсного відбору на посади науково-педагогічних працівників у Закарпатській академії мистецтв можна ознайомитися за посиланням.
Прийом документів здійснюється протягом 30 календарних днів із дня опублікування оголошення (до 11 чевня 2023 р.) за адресою:
вул. Волошина, 37, Ужгород, Закарпатська область, 88000
Тел. для довідок: 0312 613 033; 0509791012.
Заява на ім’я ректора про участь у конкурсі (бланк);
копія паспорта громадянина України або документа, що засвідчує особу іноземця (для іноземних громадян, які беруть участь у конкурсі);
автобіографія (для осіб, які не працюють в Академії);
копії дипломів по вищу освіту, про науковий ступінь, копії атестатів про присвоєння вчених звань (доцента, професора) (для осіб, які не працюють в Академії);
звіт за попередній термін роботи (бланк);
документ, що підтверджує володіння державною мовою (документ про повну загальну середню освіту за умови, якщо такий
документ підтверджує вивчення особою української мови як навчального предмета (дисципліни), або державний сертифікат про рівень володіння державною мовою, що видається Національною комісією зі стандартів державної мови);
список наукових та навчально-методичних праць;документи, що підтверджують підвищення кваліфікації або стажування упродовж останнії п’яти років;
особовий листок з відділу кадрів (бланк);
дві фотокартки розміром 4х6.