МИСТЕЦТВО І МАРКЕТИНГ: ЗУСТРІЧ СТУДЕНТІВ УЖНУ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ АКАДЕМІЇ МИСТЕЦТВ

Студенти спеціальності «Маркетинг» Ужгородського національного університету відвідали Закарпатську академію мистецтв, щоб ознайомитися з особливостями навчального процесу в мистецькому виші та прослухати лекцію на тему «Графічний дизайн як інструмент візуальної комунікації бренду».

Спікер заходу, студентка 3-го курсу ЗАМ Владислава Герич, розповіла:

• як за допомогою візуальних рішень можна транслювати цінності компанії;

• які програми та інструменти використовують сучасні дизайнери;

• яких типових помилок слід уникати під час створення логотипу;

• поділилася власним досвідом у розробці брендової айдентики.

Зустріч відбулася у дружній, неформальній атмосфері. Учасники активно обговорювали роль графічного дизайну в брендингу та наголошували на важливості співпраці між маркетологами й дизайнерами для створення сильних і впізнаваних брендів.

Previous
Previous

Виставка «Кольори старого міста» відкрилася в стінах Ужгородського замку

Next
Next

Підписання договору про співпрацю між Косівським державним інститутом декоративного мистецтва та ЗАМ