НА КАФЕДРІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА ОБГОВОРИЛИ ОПП З СТЕЙКХОЛДЕРАМИ
11 квітня відбулось онлайн обговорення освітньо-професійної програми «Образотворче мистецтво» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти Закарпатської академії мистецтв. У обговоренні брали участь професорсько-викладацький склад ЗАМ: Людмила Корж-Радько (гарант ОП «Образотворче мистецтво», декан факультету ОМ), Анна Бокшан (проректор з навчальної роботи ЗАМ), Оксана Гаврош (керівниця Центру забезпечення якості освіти), Аттіла Коприва (зав. кафедри ОМ, модератор зустрічі).
Стейкхолдерів предсталяли очільники, викладачі та вчителі освітніх закладів та департаментів ОДА, а саме Мар’яна Марусинець (директор Департаменту освіти, молоді та спорту Закарпатської ОДА), Агнеш Кулін (викладач Угорського педагогічного інституту ім. Ф. Ракоці ІІ, голова Товариства угорських митців Закарпаття ім. І. Ревеса), Йожеф Торпої (директор ПП Захід Фінанс Груп, Будинок творчості ім. А. Ерделі), Оксана Колісник (в. о. директора Мукачівської художньої школи ім. М. Мункачі), Наталія Москальова-Лакатош (заступник директора Мукачівської художньої школи ім. М. Мункачі), Надія Ганько (заступник директора Закарпатського обласного центру дитячої та юнацької творчості «ПАДІЮН»), Віталій Дорош (директор Свалявської школи мистецтв), Альона Стасюк (директор Широківської школи мистецтв), Діана Добош-Брода (викладач Виноградівської школи мистецтв), Ярослава Катран (викладач Берегівської школи мистецтв). Едіта Жабеї (ГО «Дерево життя»).
На зустрічі жваво обговорювалися проблеми художньої освіти, реалізації творчих проєктів (грантів) в мистецьких закладах Закарпаття та лунали пропозиції щодо вдосконалення освітньої програми «Образотворче мистецтво». Зокрема, були висунуті наступні пропозиції та побажання. Оксана Колісник запропонувала внести до освітньої програми сегмент грантової діяльності та збільшити фокус на проблемі викладання психології та комунікації в педагогіці. Надія Ганько зауважила на потребі покращення викладання психології і розв’язанні проблеми комунікації в педагогіці. Віталій Дорош мотивував схвалення ідеї внести у вибірковий цикл дисциплін «Основи цифрового живопису» та «Художня мозаїка та колаж». Агнеса Кулін рекомендувала осучаснити і посилити програму з «Музеєзнавства» та ввести вибіркову дисципліну «Музеоедукологія».